Rejlersiltä buustia tuotantolaitoksen kunnossapidon suunnitteluun

Rejlers Teollisuuden kunnossapitopalvelut ovat erinomainen mahdollisuus tuotantolaitoksille, joilla on tarvetta tehostaa toimintaansa.

Rejlers Teollisuuden Aki Hakkarainen kertoo, että Rejlersin kunnossapitopalvelut on kehitetty erityisesti laitoksille, jotka tekevät jatkuvaa kunnossapitoa ja tarpeita syntyy nopeasti. Rejlersin palvelu koordinoi prosessin kokonaisuudessaan alusta loppuun.

- Jos tuotantoa halutaan ajaa 24/7 ympäri vuoden, on tärkeää, että kunnossapidon suunnittelua voidaan tehdä ketterästi ja suoraviivaisesti ilman, että tuotanto kärsii. Rejlersin kunnossapidon suunnittelupalvelu on valmiiksi suunniteltu prosessi, joka toteutetaan niin, että tuotantoa jarrutetaan mahdollisimman vähän, Hakkarainen toteaa.

Rejlersin mallissa palvelu integroidaan osaksi asiakkaan organisaatiota. Kun laitoksessa tulee kunnossapidon tarpeita työlistalle, palveluun liittyvät henkilöt organisoivat ne alusta loppuun. Palvelussa arvioidaan työmäärä, kustannukset ja hyödyt ennen asiakkaan kanssa tehtävää toteutuspäätöstä.

- Palvelussa taataan riittävät lähtötiedot, tuotetaan tietoa paikan päällä muille laitoksen toimijoille ja ollaan ajan tasalla kaikista muutoksissa. Varmistamme, että hanke kannattaa tehdä ja se voidaan tehdä turvallisesti, Hakkarainen painottaa.

Lisäksi itse työn resurssointi kuuluu myös pakettiin. Hakkarainen kertoo, että Rejlersin palvelu hakee ja ohjeistaa tekijät tekemään toimenpiteet oikea-aikaisesti ja laitoksen tuotantoprosessit huomioiden. Tekijät löytyvät joko Rejlersiltä tai muilta toimittajilta, joilla on tarvittavaa osaamista tai resursseja.

- Lisäksi valvomme kannattavuutta. Pieniltä näyttävät työt voivat yllättäen olla isojakin. Siksi Rejlers yhdessä asiakkaan kanssa karsii kannattamattomat suunnittelutyöt.

Rejlersin kunnossapidon suunnittelupalvelu on helppo ja riskitön ottaa käyttöön. Asiakkaan kanssa tehdään sopimus ja asiakkaan tiloihin integroidaan tiimi. Palvelulla on kuukausihinta, joten kuluja on helppo hallita.

Rejlers Teollisuuden Aki Hakkarainen kannustaa ottamaan yhteyttä.

- Silläkin riskillä, että asiakasorganisaatio joutuu palvelumme myötä miettimään omaa toimintaansa uudella tavalla. Mutta lupaan, että se kannattaa.

***

Asiakasorganisaation hyödyt

  • asiakas voi keskittyä omaan ydintoimintaansa ja sen kehittämiseen
  • asiakas saa kustannustehokkaasti arvion, kannattaako toimenpiteitä toteuttaa vai ei
  • asiakas saa säästöä, kun struktuuri on selkeä, prosessissa ei ole ajanhukkaa, eikä tehottomuutta