Asiakaskysely 2024 – kumppanuutta ja asiantuntemusta

Lokakuussa toteutetussa vuosittaisessa asiakaskyselyssä saimme arvokasta palautetta siitä, miten olemme onnistuneet tavoitteessamme olla asiakkaidemme luotettu kumppani ja neuvonantaja. Rejlersillä vaalimme avoimuutta, rohkeutta ja verkostomaista yhteistyötä, ja saadut palautteet auttavat meitä kehittämään toimintaamme ja asiakassuhteitamme.

Kyselyyn vastanneet antoivat meille arvosanaksi hyvä ja kokivat yhteistyön sujuvaksi sekä asiakkaana olemisen helpoksi. Tämä vahvistaa sitoutumistamme asiakaslähtöisyyteen ja kestävien kumppanuuksien rakentamiseen.

Olemme kehittyneet erityisesti vahvan ja laaja-alaisen asiantuntemuksen osalta. Asko Laune, asiakkuuksien kehittämisestä vastaava johtoryhmän jäsen, korostaa, että osaamisen kehittäminen on jatkuva prosessi. Projektitoimitusten eri osa-alueet ovat säilyttäneet tasaiset arvosanat, ja turvallisuuden varmistaminen on saanut erittäin hyvät arviot. Kehityskohteena vastauksissa korostui tarve tehostaa viestintää sekä projektien että palvelutarjonnan osalta.

Asiantuntijoidemme osaamista ja lähestyttävyyttä arvostetaan, ja he ovat saaneet hyvät tai erittäin hyvät arvosanat kaikissa kyselyn osa-alueissa. Asiakkaamme kokevat asiantuntijoidemme tuntevan hyvin heidän toimintaympäristönsä.

”Arvostan korkealle suunnittelijoiden ammattitaidon ja harkintakyvyn eri kohteiden suunnittelussa.”

”Rejlersin asiantuntijat ovat erittäin kokeneita ja asiansa osaavia.”

”Hyvät asiantuntijat, hyvä tekemisen meininki, yhteystyö vaivatonta & kitkatonta.”

"Asiantuntijat ovat ammattimaisia ja heidät tavoittaa hyvin."

Rejlers on sitoutunut vahvistamaan asiakaskokemusta tulevinakin vuosina. Asiakkaiden tyytyväisyys on meille paras tunnustus tehdystä työstä, ja toivomme heidän pysyvän kumppaneinamme pitkään, summaa Asko Laune.